wtorek, 06 marca 2007 13:54

Nr sprawy: 2/2007

I. Informacje wstępne

1) Zamawiający

Zamawiającym jest: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu

Adres: 39-300 Mielec, ul. Grunwaldzka 3

Telefon: 017/788-89-50

Adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Godziny urzędowania od 700 do 1500.

Konto bankowe: Bank Millenium S.A. 72 1160 2202 0000 0000 6076 3218

NIP: 817-16-67-258, Regon: 690515014, kapitał zakładowy 8

2) Numer postępowania

Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: 2/2007 „Komora KR” . Wykonawcy we wszelkich kontaktach z zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.

3) Tryb postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Dz. U. Nr 19, poz.177, nr 96, poz.959, nr 116, poz.1207, nr 145, poz. 1537 i nr 273, poz. 2703 z 2005 r. nr 163, poz. 1362, nr 184, poz. 1539 z 2006 r. nr 79, poz. 551 – tryb przetarg nieograniczony – robota budowlana. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Priorytetu 1 – Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006. Projekt Z/2.18/I/1.2/9/06 „Sieć cieplna magistralna od komory KR przy ul. Przemysłowej do sieci przy komorze K1E w Al. Kwiatkowskiego oraz nadbudowa komory ciepłowniczej KR przy ul. Przemyslowej w Mielcu”.

4) Informacje uzupełniające

a) Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób, ani udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu.

b) Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zastosowane jest pojęcie "ustawa", bez bliższego określenia, o jaką ustawę chodzi, dotyczy ono ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Dz. U. Nr 19, poz.177, nr 96, poz.959, nr 116, poz.1207, nr 145, poz. 1537 i nr 273, poz. 2703 z 2005 r. nr 163, poz. 1362, nr 184, poz. 1539 z 2006 r. nr 79, poz. 551

c) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi wykonawca.

d) postępowanie prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej

e) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione, zgodnie z art.93 Ustawy. O fakcie unieważnienia postępowania, zamawiający poinformuje wszystkich wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

f) Zamawiający, zgodnie z art.38.4 Ustawy, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom którym przekazano siwz.

5) Udzielanie wyjaśnień

Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących siwz. Pytania i prośby o wyjaśnienia mogą być przesyłane za pomocą poczty elektronicznej lub telefaksu. Uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego, chyba że prośba o wyjaśnienie siwz wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są: mgr inż. Leszek Wójcik, telefon 017/788-89-70, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Nadbudowa istniejącej komory ciepłowniczej KR przy ul. Przemysłowej w Mielcu.

Zakres prac określa dokumentacja projektowa opracowana przez PROJEKTO-BUD Sp z o.o. w Rzeszowie i obejmuje:

a) Projekt budowlany nadbudowy komory ciepłowniczej KR przy ul Przemysłowej w Mielcu:

· Tom I – Projekt zagospodarowania terenu nadbudowy komory,

· Tom II – Projekt budowlano-wykonawczy architektury i projekt budowlany konstrukcji, technologii i instalacji elektrycznych – nr arch: 02/2003-01/A/T/E i 02/2003-02/A/K/T/E,

b) Projekt wykonawczy technologii grzewczej nadbudowy komory ciepłowniczej - nr arch: 02/2003-03/T,

c) Projekt wykonawczy architektury i konstrukcji - nr arch: 02/2003-043/A,K,

d) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, AKPiA i przyłącza nn do komory ciepłowniczej KR - nr arch: 02/2003-05/E,

e) Projekt wykonawczy przyłącza wodociągowego i kanalizacji spustów z komory ciepłowniczej, oraz wewnętrzna instalacja wody zimnej w komorze - nr arch: 02/2003-06/S.

W zakresie przyłącza wodociągowego wykonano już: przejście pod ulicą Przemyslową do wysokości komory

f) Projekt wykonawczy drogi wjazdowej i ukształtowania terenu – nr arch: 02/2003-07/D

Dodatkowo należy wykonać odcinek sieci cieplnej DN 500 o długości L=5,0 m od komory, z punktem stałym rzeczywistym, żelbetowym – wg rys. nr K-1/7 projektu A.Kwiatkowski (załącznik nr 12 - rysunek punktu stałego)

Dokumentacja projektowa do wglądu u Zlecającego.

Realizacja w/w przedmiotu zamówienia będzie wymagała przerwy technologicznej w dostawie ciepła do systemu ciepłowniczego. Oferent w załączniku nr 9 przedstawi techniczne rozwiązanie ograniczające przerwę technologiczną do minimum z własną propozycją czasu jej trwania (przy założeniu, że będzie mniejsza od wymaganej). Zamawiający dopuszcza 2 przerwy trwające maksymalnie po 48 godzin. Do w/w okresu nie jest wliczony czas na spuszczenie wody i ponowne napełnienie systemu. Czynności te wykona zamawiający.

Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarach robót i kosztorysach załączonych na płycie CD-RW do niniejszej specyfikacji.

III. Terminy

1) Odpowiedzi na pytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą niezwłocznie, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert.

2) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

3) Oferty należy składać do dnia 2007.04.02 do godz.10.00 (jest to termin skladania ofert) w sekretariacie MPEC SP. z o.o. w Mielcu, ul. Grunwaldzka 3, pok. Nr 28.

4) Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 2007.04.02 o godz. 11.00 w świetlicy MPEC SP. z o.o. w Mielcu, ul. Grunwaldzka 3, pok. Nr 32.

5) Wymagany termin zrealizowania umowy: 2007.08.31. Zaproponowanie terminu późniejszego jest równoznaczne z niespełnieniem wymagań, co spowoduje odrzucenie oferty.

6) Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

7) Termin podpisania umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Przed podpisaniem umowy wykonawca winien przedłożyć dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV. Wadium

1) Zasady wnoszenia wadium

Wadium w wysokości 5.000.- zł powinno być wniesione w terminie, który został podany w punkcie "Terminy".

Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: Bank Millenium S.A. 72116022020000000060763218

"Wadium - znak sprawy: 1/2006 „Komora KR”.

Wadium może być wniesione w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy.

2) Zasady zwrotu wadium

Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wykonawcy.

a) wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli:

- upłynie termin związania ofertą,

- zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy,

- zamawiający unieważni przetarg

b) wadium zostanie zwrócone niezwłocznie na wniosek wykonawcy:

- który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty,

- który został wykluczony z postępowania,

- którego oferta została odrzucona.

3) Utrata wadium

wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy:

a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

V. Zabezpieczenie

1) Zasady wnoszenia zabezpieczenia

Od wykonawcy, który wygra przetarg wymagane będzie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny ofertowej. Zabezpieczenie powinno być wniesione w jednej z form określonych w art. 148 ust. 1 ustawy.

2) Zasady zwrotu zabezpieczenia

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone wykonawcy w trybie określonym w Ustawie art.151.

VI. Wymagania techniczne i jakościowe

1) Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe oraz muszą być zgodne z projektem i zestawieniami materiałów.

2) Dostarczony sprzęt powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

3) Do każdego dostarczonego i zamontowanego urządzenia należy dostarczyć dokumentację DTR w języku polskim

VII. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać wykonawcy

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:

1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie "Wymagane oświadczenia" i „Wymagane dokumenty”.

2) udzielą pełnej (wyroby i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 2 lata,

3) zapewnią serwis gwarancyjny z zobowiązaniem naprawy w czasie nie dłuższym niż 48 godziny od chwili zgłoszenia awarii,

4) posiadają średni roczny obrót z ostatnich 3 lat, w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł (słownie : jeden milion złotych),

5) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:

· Kierownik Budowy

· Spawaczy z aktualnymi uprawnieniami i umiejętnościami wykonywania spawów na poziomie jakości B lub C zgodnie z PN-EN 25817.

Wykonawca musi być świadomy, że kontrakt będzie prowadzony wg prawa polskiego, a w szczególności wg polskiego Prawa Budowlanego, dlatego Kierownik Budowy musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, wymagane przez to prawo oraz posiadać dokument potwierdzający wpis na listę członka Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

6) zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat (zamówienia rozpoczęte po dniu 1.01.2001 r., a zakończone do dnia 31.12.2006 r.) co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 100.000.- zł.

- Za zamówienie o charakterze i złożoności zbliżonym do przedmiotu przetargu należy uznać:komory ciepłownicze – część budowlaną, technologiczną, elektryczną z automatyką.

VIII. Wymagane oświadczenia

1) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, zał. Nr 3

2) oświadczenie na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, zał. Nr 4

3) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót, na załączniku do niniejszej specyfikacji z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia, zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej) oraz gotowości do współpracy z wykonawcą (umowy przedwstępne, oświadczenia o gotowości współpracy) - w przypadku gdyby osoby przewidywane przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami, zał. Nr 5

4) wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na załączniku do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencjami), że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zał. Nr 6

5) dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) na załączniku do niniejszej specyfikacji wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy, zał. Nr 7

6) informacja o danych finansowych na załączniku do niniejszej specyfikacji, zał. Nr 10

7) oświadczenie, iż oferent zapoznał się z projektem budowlano-wykonawczym, kosztorysem robót i składana oferta cenowa obejmuje całość robót przewidzianych w projekcie z wykonaniem ewentualnych dodatkowych robót celem ograniczenia przerwy w dostawie ciepła do wymaganego minimum – zał. Nr 11.

8) parafowany na wszystkich stronach projekt umowy.

IX. Lista wymaganych dokumentów

Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

3) zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4) opisy i schematy proponowanego rozwiązania technicznego ograniczającego przerwę technologiczną.

X. Opis sposobu obliczania ceny

Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia, ubezpieczeniem, sprzętem rozładunkowym itp. W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie opłaty celne. Należy podać cenę netto bez podatku od towarów i usług – VAT, w polskich złotych i jest ona obowiązująca w całym okresie ważności oferty.

XI. Opis sposobu przygotowania oferty

1) Wymagania i zalecenia ogólne

Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:

a) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

b) Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych,

c) Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

d) Wymaga się, by oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.

e) Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności.

f) Wymaga się, by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, opatrzonym informacją o adresacie, znakiem sprawy 2/2007 – „Komora KR”, firmie (nazwie) lub imieniu i nazwisku wykonawcy oraz jego adresie.

g) Wymaga się, by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, a wszystkie strony oferty oraz załączniki parafowane.

h) Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane.

i) Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę.

2) Zmiany i wycofanie oferty

a) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

b) Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem ZMIANA.

c) Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem WYCOFANIE.

3) Zawartość oferty

a) dowód wniesienia wadium,

b) dokumenty wymienione w punkcie "Lista wymaganych dokumentów", w podanej tam kolejności,

c) wypełniony formularz oferty, podpisany w sposób określony w punkcie "Wymagania ogólne",

d) oświadczenia, których treść podano w punkcie "Wymagane oświadczenia", w przedstawionej tam kolejności,

XII. Kryteria powodujące odrzucenie oferty

Oferta zostanie odrzucona jeżeli:

1) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić lub błędy w obliczeniu ceny,

6) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

7) jest niezgodna z Ustawą.

XIII. Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert

1) Otwarcie ofert

a) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2007.04.02 o godz.11.00. W otwarciu ofert mogą brać udział przedstawiciele wykonawców.

b) bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

c) Po otwarciu ofert podane będą: imię i nazwisko, nazwa firmy oraz adres (siedziba) wykonawcy, którego oferta jest otwierania, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia publicznego, okresu gwarancji, warunków płatności zawartych w ofercie. Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny, ogłaszane będą osobom obecnym.

d) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia ofert zostaną doręczone wykonawcom nieobecnym, jednak wyłącznie na ich wniosek.

2) Kryteria oceny ofert

1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.

Nazwa kryterium

Znaczenie

1

Cena oferty

70 %

2

Rozwiązanie techniczne

30 %

2. Opis kryteriów i sposobu ich obliczania:

1) Cena oferty - C

Do obliczania ceny oferty przy ocenie ofert w tym kryterium przyjęte zostaną następujące zasady:

jako cena oferty rozumiana jest wartość łączna netto przedmiotu zamówienia Ocena ofert w tym kryterium nastąpi wg wzoru:

C = (cena najniższa/ceny oferty badanej) x 100

2) rozwiązanie techniczne ograniczjące przerwę technologiczną - D

członkowie komisji przetargowej w ilości 5 osób dokonają indywidualnej oceny badanej oferty na podstawie opisów i schematów przedstawionych przez Oferenta.

Skala indywidualnej punktacji przez każdego członka komisji wyniesie od 0 do 20 punktów, suma otrzymanych punktów da łączną ocenę danego kryterium.

Ocena ofert w tym kryterium nastąpi wg wzoru :

D = Łączna suma punktów wszystkich członków komisji dla danej oferty

Z - Ocena końcowa oferty zostanie obliczona wg wzoru:

Z = 0,70 x C + 0,30 x D

Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

3) Sposób poprawiania oczywistych błędów

O fakcie poprawienia błędów, zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, zgodnie z art. 87 i 88 Ustawy.

XIV. Unieważnienie postępowania.

Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia może nastąpić zgodnie z art.93 Ustawy

XV. Zawarcie umowy

1) Jeżeli zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania oraz, którego oferta okaże się najkorzystniejsza.

2) Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku postępowania. O miejscu i dokładnym terminie zawarcia umowy zamawiający powiadomi niezwłocznie wybranego wykonawcę.

3) Przed zawarciem umowy, wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia. Wysokość oraz dopuszczalne formy wniesienia zabezpieczenia określone zostały w punkcie "Zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia".

4) W przypadku, jeżeli okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy albo nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała kolejną najwyższą ocenę punktową Z , chyba że upłynie termin związania ofertą.

XVI. Wzór umowy

Wzór umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Dopuszcza się w porozumieniu z wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla zamawiającego.

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zawarte w dziale VI Ustawy.

XVIII. Lista załączników

Wymienione niżej załączniki stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

1) Wzór umowy – zał. nr 1,

2) Wzór formularza oferty – zał. nr 2,

3) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych – zał. nr 3,

4) oświadczenie w trybie art. 24 Prawa zamówień publicznych – zał. nr 4,

5) potencjał kadrowy – zał. nr 5,

6) doświadczenie zawodowe – zał. nr 6,

7) podwykonawcy – zał. nr 7,

8) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia – zał. nr 8,

9) rozwiązanie techniczne ograniczające przerwę technologiczną – zał. Nr 9,

10) informacje o danych finansowych – zał. Nr 10

11) oświadczenie Oferenta o kompleksowej (całościowej wycenie) przedmiotu zamówienia – zał. Nr 11,

12) rysunek punktu stałego – zał nr 12

Załączniki do specyfikacji można pobrać tutaj:

Pytania i odpowiedzi dotyczące przetargu:

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu otrzymało następujące pytania związane z przetargiem nieograniczonego na budowę komory ciepłowniczej KR - numer sprawy - 2/2007:

 

1. Czy Zamawiający uzna za spełnienie warunku określonego w pkt. VII ppkt. 6 SIWZ wykazanie w ofercie wykonanie robót części budowlanej, części technologicznej i części elektrycznej z automatyką po dwie roboty każdą ale roboty wykonane na różnych zadaniach (różne umowy)?

Odpowiedź: Zamawiający uzna za spełnienie warunku określonego w pkt. VII ppkt. 6 SIWZ wykazanie w ofercie wykonanie robót części budowlanej, części technologicznej i części elektrycznej z automatyką, ale roboty wykonane na różnych zadaniach (różne umowy).

 

2. Czy Zamawiający uzna wykazanie w ofercie wykonanie budynku użyteczności publicznej konstrukcji żelbetowej o kubaturze, stopniu trudności i wartości znacznie przekraczającym przedmiot zamówienia (komorę ciepłowniczą) za robotę o charakterze i złożoności zbliżonym do przedmiotu zamówienia.

Odpowiedź: Zamawiający uzna wykazanie w ofercie wykonanie budynku użyteczności publicznej o konstrukcji żelbetowej oraz kubaturze, stopniu trudności i wartości znacznie przekraczającym przedmiot zamówienia (komorę ciepłowniczą) za robotę o charakterze i złożoności zbliżonym do przedmiotu zamówienia.

 

3. Czy w ofercie należy ująć dostawę materiałów preizolowanych do wykonania odcinka sieci cieplnej preizolowanej o długości 5m?

Odpowiedź: Materiały preizolowane do wykonania odcinka sieci cieplnej o długości 5 m dostarczy Zamawiający.

 

4. Czy Zamawiający uzna wykazanie w ofercie wykonanie robót elektrycznych z automatyką o charakterze i złożoności nie mniejszej niż przedmiot zamówienia lecz na innych obiektach?

Odpowiedź: Zamawiający uzna wykazanie w ofercie wykonanie robót elektrycznych z automatyką o charakterze i złożoności nie mniejszej niż przedmiot zamówienia wykonane na innych obiektach.

 

5. Czy w ofercie należy ująć oprogramowanie sterownika swobodnie programowalnego w zakresie sterowania technologią komory?

Odpowiedź: Oprogramowanie sterownika w zakresie sterowania technologią komory wykona Wykonawca

 

6. Czy Zamawiający we własnym zakresie dołączy (skonfiguruje) sieć telemetrii do istniejącego systemu wizualizacji?

Odpowiedź: Konfigurację sieć telemetrii do istniejącego systemu wykona Wykonawca.

 


 

ROZSTRZYGNIĘCIE

Przetarg rozstrzygnięto. Wybrano ofertę firmy:

WATEX Sp. z o.o.

ul. Baczyńskiego 1

35-210 Rzeszów

woj. podkarpackie

tel. 017 852-62-78

fax. 017 852-62-79

 

Poprawiony: wtorek, 23 lutego 2010 14:00
Liczba odsłon - 1083