piątek, 30 maja 2008 15:48

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

Data umieszczenia: 30/05/2008

Nr sprawy: 1-2008

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu

39-300 Mielec, ul. Grunwaldzka 3,

NIP 817-16-67-258, REGON 690515014,

tel.(017) 788-89-50, fax. (017) 788-89-54

Dni pracy przedsiębiorstwa: poniedziałek – piątek: 7oo – 15oo,

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie udzielone będzie w trybie przetargu nieograniczonego, w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 póz. 1655), zwanej dalej „ustawą".

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie studium wykonalności dla projektu p.n. „Budowa sieci cieplnej wraz z przyłączami do budynków od komory K5 przy ul. Staffa do K12-A przy ul. Jagiellończyka w Mielcu" do wniosku aplikacyjnego na dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.

2. Zakres rzeczowy w/w studium musi odpowiadać wymogom zawartym w wytycznych opracowanych przez UM Województwa Podkarpackiego dotyczących projektów z energetyki i ciepłownictwa, które są umieszczone na stronie: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/rpo/vademecum

3. Do obowiązków Wykonawcy należy:

    a) opracowanie Studium Wykonalności do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie realizacji zadania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkrpackiego na lata 2007 -2013.

    b) dokonywanie koniecznych aktualizacji oraz nanoszenie wymaganych zmian w przekazanych Zamawiającemu opracowaniach, do czasu zakończenia procesu oceny wniosku, zgodnie z uwagami ekspertów wyznaczonych przez Instytucję Zarządzającą do weryfikacji złożonej aplikacji w ramach RPO Województwa Podkarpackiego.

4. Opis zadania inwestycyjnego znajduje się w projekcie budowlanym i kosztorysie.

5. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do wszystkich informacji niezbędnych do realizacji zamówienia.

6. Przedmiot zamówienia należy przygotować w programie Word i Excel. Dla zapisu obrazu preferowanym formatem jest JPG.

7. Wykonawca jest upoważniony do wykorzystania wydanych przez Zamawiającego informacji wyłącznie dla potrzeb wykonania niniejszego zamówienia.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom wykonania przedmiotu zamówienia.

9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowania stanowiące przedmiot zamówienia wraz z majątkowymi prawami autorskimi do tych opracowań.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie należy wykonać w wymaganym terminie 50 dni od daty podpisania umowy.Nie spełnienie powyższego wymagania dotyczącego terminu wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.

V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
    - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu studium wykonalności dla przedsięwzięcia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, pozytywnie zaakceptowane przez instytucje weryfikujące, o wartości co najmniej 10 000,00 PLN;
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Warunki, jakie muszą spełniać wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły "spełnia/nie spełnia" wymagany warunek.

 

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. V Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty:


1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca winien złożyć:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) Aktualne za
świadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz powinien zawierać co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu studium wykonalności dla przedsięwzięcia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, pozytywnie zaakceptowane przez instytucje weryfikujące, o wartości co najmniej 10 000 PLN, Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty (opinie Beneficjentów) potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.Postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605) stosuje się odpowiednio.
4. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości.
6. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone.
7. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianiu przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

1. W niniejszym post
ępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
4. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawnienia źródła   zapytania, a także zamieści na stronie internetowej pod adresem http://www.mpec.mielec.pl
5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje Zamawiający niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieści na stronie internetowej pod adresem http://www.mpec.mielec.pl/
6. Modyfikacja treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełnienia.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. W postępowaniu dopuszcza się trzy sposoby porozumiewania się: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
9. Osob
ą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pan Włodzimierz Łuszcz – Zastępca Dyrektora ds. Technicznych, tel. (017) 788-89-66, w dniach pracy przedsiębiorstwa w godz. 7°° -15°°.

VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA

1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni (art. 85 ust.1 pkt 1 ustawy Prawozamówień publicznych).
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. W uzasadnionych przypadkach określonych w ustawie, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

A. Wymogi formalne

1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, zgodnie z niniejszą specyfikacją, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zgodnie z art. 82 ustawy.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Wykonawca może złożyć jedna ofertę.
4. Wykonawca może zastrzec te informacje w ofercie, które nie mogą być udostępniane,
ponieważ zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16
kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).
Załączniki, zawierające informacje zastrzeżone należy podkreślić w wykazie załączników do oferty i umieścić w oddzielnym pakiecie spiętym, ponumerowanym i opatrzonym nazwą: "Załączniki zastrzeżone". Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
5. Oferta powinna zawierać:
a) Ofertę o treści zgodnej z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz  z załącznikami o zawartości zgodnej z zawartością załączników nr 2 i nr 3 niniejszej specyfikacji,
b) Kalkulację indywidualną wartości oferty należy sporządzić wg zasad i wymogów określonych w pkt. XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
c) Dokumenty i  oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.VI niniejszej specyfikacji,
6. Oferta musi spełniać następujące wymogi:
a) musi być sporządzona w jednym egzemplarzu, w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
b) formularz oferty i wszystkie załączniki musza być podpisane przez Wykonawcę;
c) wszystkie strony oferty i załączniki powinny być parafowane przez Wykonawcę;
d) wszelkie poprawki, zmiany (również przy użyciu korektora) muszą być podpisane przez Wykonawcę;
e) zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i spięte w sposób uniemożliwiający wysunięcie kartek.
7. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy dołączyć pełnomocnictwo potwierdzające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone „ za zgodność z oryginałem" przez pełnomocnika. W takim przypadku Zamawiający może zażądać do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.
8. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca.

B. Opakowanie oferty

1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w dwóch nieprzeźroczystych kopertach (w kopercie wewnętrznej i zewnętrznej), zamkniętych w sposób uniemożliwiający otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty bez uszkodzenia opakowania przed terminem otwarcia ofert.
Kopertę wewnętrzną należy zaadresować do zamawiającego, i opisać nazwą przedmiotu zamówienia: Opracowanie studium wykonalności dla projektu p.n. „Budowa sieci cieplnej wraz z przyłączami do budynków od komory K5 przy ul. Staffa do K12-A przy ul. Jagiellończyka w Mielcu" do wniosku aplikacyjnego na dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 i opatrzyć pieczęcią firmową wykonawcy. Kopertę zewnętrzną należy zaadresować do zamawiającego i opisać jedynie nazwą przedmiotu zamówienia i adnotacją:
Opracowanie studium wykonalności dla projektu p.n. „Budowa sieci cieplnej wraz z przyłączami do budynków od komory K5 przy ul. Staffa do K12-A przy ul. Jagiellończyka w Mielcu" do wniosku aplikacyjnego na dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013,
Nie otwierać przed dniem 16.06.2008 do godz. 11.00.

C. Zmiana i wycofanie oferty

1. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
2. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty winno zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej dla złożenia oferty, ze stosowną, dodatkową adnotacją na kopertach: "ZMIANA / WYCOFANIE". W opakowaniu zewnętrznym należy zamieścić oświadczenie Wykonawcy o zmianie lub wycofaniu oferty.

XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA l OTWARCIA OFERT

1. Oferty należy składać w sekretariacie Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu, pok. 28, 39-300 Mielec, ul. Grunwaldzka 3 lub za pośrednictwem poczty. Termin wpływu ofert do siedziby zamawiającego upływa dnia 16.06.2008 do godz.1000.
2. Oferty złożone po w/w terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2008 o godz. 11 °° w pok. 32 39-300 Mielec, ul. Grunwaldzka 3.
4. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.

     

XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1 . Cenę oferty obejmującą całość prac związanych z wykonaniem zamówienia w zakresie wymaganym przepisami, należy obliczyć na podstawie kalkulacji indywidualnej, uwzględniając przeniesienie majątkowych praw autorskich na Zamawiającego. Wszystkie składniki cenowe oraz cenę ostateczną oferty należy podawać w PLN. Cenę oferty należy obliczyć jako cenę netto i cenę brutto w PLN. Cena oferty powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.  Szczegółowe zasady, formę i terminy płatności należności określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji.

XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW l SPOSOBU OCENY OFERT

    1. Zamawiający przy wyborze oferty posługiwać się będzie jedynym kryterium, którym  jest cena oferty 100%. Liczba punktów przyznana przez komisję przetargową za kryterium „cena" n-tej oferty zostanie określona wg. wzoru:

    gdzie:

    Cn - najniższa cena oferty
    Cbn - cena badanej oferty
    Kp - współczynnik proporcjonalności =100
    Wp - waga procentowa dla kryterium „ cena" = 100 %
    Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród nieodrzuconych ofert.
    2. Jeżeli dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty nie będzie możliwe ze względu na to, że zostały złożone oferty o  takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
    3. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
    4. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
    5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po upływie terminu ich składania. Otwarcia ofert dokonuje Komisja Przetargowa.
    7. Podczas otwarcia ofert zostaną podane nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców,którzy złożyli oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.
    8. Informacje, o  których mowa w  pkt 5 i  7, przekazuje się niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
    9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest Prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem pkt. 10 dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
    10. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
    11. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88 ustawy.
    12. Jeśli Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny jego oferta zostanie odrzucona.
    13. Członkowie Komisji Przetargowej dokonają oceny ofert i zaproponują wybór oferty najkorzystniejszej.
    14. Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy.
    15. Wyboru oferty najkorzystniejszej dokona Prezes Zarządu, Dyrektor, zatwierdzając propozycję Komisji Przetargowej.
    16. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nie odrzuconych ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny oferty określonych  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    17. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
    a) wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny i łączną punktację. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści te informacje na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
    b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
    c) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
18. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy i o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy:
a) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania
przed upływem terminu składania ofert.
b) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
19. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępniasię po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia, z zastrzeżeniem art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1. Zamawiający zawrze umowę z  wybranym Wykonawcą, który przedstawił ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą z zastrzeżeniem pkt. XIV pp. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie terminu związania ofertą, jeżeli zamawiający przekazał wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a wykonawca wyraził zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.
5. Zamawiający zawiadomi na piśmie wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
6. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art.23 ust.4 ustawy).

     

XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY

Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

    1.  

XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA. KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH.

Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.

    1.  

XVII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH  WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

1. Środki ochrony prawnej określone w  rozdz. 2 Działu VI ustawy, przysługują Wykonawcom a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w  uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w  wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Protest do Zamawiającego można wnieść wobec treści ogłoszenia o zamówieniu , czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy.
3. Postanowienia art. 180 ust. 3 ustawy stosuje się odpowiednio.
4. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
5. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąćwiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia . Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do Zamawiającego, w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
6. Zgodnie z treścią art. 180 ust. 1 - zdanie drugie, Zamawiający ustanawia w niniejszym postępowaniu pisemną formę wnoszenia protestu przez Wykonawców.
7. Protest winien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
8. Wykonawca zgłasza przystąpienie do postępowania toczącego się w  wyniku wniesienia protestu, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i określając swoje żądanie w zakresie zarzutów zawartych w proteście. Zgłoszenie przystąpienia wnosi się do Zamawiającego przekazując jednocześnie jego kopię Wykonawcy wnoszącemu protest.
9. Wykonawca wnoszący protest oraz Wykonawca wezwany zgodnie z treścią art. 181 ust. 3 ustawy nie mogą następnie korzystać ze środków ochrony prawnej na czynności Zamawiającego wykonane zgodnie z ostatecznym rozstrzygnięciem protestu zapadłym w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
10. Wykonawca wnoszący protest oraz Wykonawca wezwany zgodnie z treścią art. 181 ust. 3 ustawy nie mogą następnie wnieść protestu powołując się na te same okoliczności.
11. W niniejszym postępowaniu wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji. Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach na dostawy lub usługi, od rozstrzygnięcia protestu nie przysługuje odwołanie.
12. W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących skarg.

ZAŁĄCZNIKI:

1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
2. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy - załącznik nr 2,
3. Warunki dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3,
4. Wzór umowy-załącznik nr 4,

 

 

ROZSTRZYGNIĘCIE

Przetarg rozstrzygnięto. Wybrano ofertę firmy:

EUROFIN

ul. Jałowcowa 18a
32-410 Dobczyce


Poprawiony: wtorek, 23 lutego 2010 13:49
Liczba odsłon - 1018