środa, 30 kwietnia 2008 15:43
10/2008/PPU Mielec 2008-04-30

Postępowanie jako zamówienie sektorowe nieprzekraczające 5.150.000 euro jest prowadzone z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Data umieszczenia: 17/06/2008

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu

39-300 Mielec, ul. Grunwaldzka 3,

NIP 817-16-67-258, REGON 690515014,

tel.(017) 788-89-50, fax. (017) 788-89-54

Dni pracy przedsiębiorstwa: poniedziałek – piątek: 7oo – 15oo,

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie, jako zamówienie sektorowe nieprzekraczające 5.150.000 euro, jest prowadzone z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 133 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami).

Postępowanie zostanie przeprowadzone zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

III/1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie odcinka sieci cieplnej od punktu A do budynków mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej w Mielcu”.

Opis przedmiotu zamówienia.

Budowa odcinka sieci cieplnej od punktu A do budynków mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej w Mielcu. Wykonanie sieci w technologii rur i elementów preizolowanych pozwalających na ciągłą pracę systemu ciepłowniczego o parametrach obliczeniowych : temperatura 135/700 C i maksymalne ciśnienie robocze 1,6 MPa. Zamówienie obejmuje również dostawę całości materiałów koniecznych do wykonania odcinka sieci, w tym materiałów preizolowanych i armaturę preizolowaną. Wykonanie instalacji alarmowej w rurach preizolowanych oraz przywrócenie terenu do stanu istniejącego.

III/2. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującą dokumentacją:

2.1. Projektem budowlanym – do wglądu w siedzibie MPEC

2.2.Kosztorysem – do wglądu w siedzibie MPEC

2.3.Warunkami wynikającymi z uzgodnień Zespołu Uzgadniania Dokumentacji w Mielcu.

III/3. Informacje i wymagania dodatkowe.

3.1. W projekcie przyjęto wykonanie magistrali w technologii ALSTOM Power FlowSystems Sp. z o.o. Elbląg z instalacją alarmową impulsową z mufami termokurczliwymi oraz pozostałą armaturą.

3.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i technologii równoważnych, posiadających certyfikaty ekologiczne, spełniających założone w projekcie wymagania techniczne.

Zamawiający dopuszcza zmiany w wymiarach zastosowanych elementów preizolowanych ( kolana, trójniki, zawory, itp.) określonych w projekcie, o ile podyktowane jest to względami technologicznymi i nie powoduje kolizji z istniejącym uzbrojeniem. Punkty włączenia do istniejących sieci ciepłowniczych i budynków muszą być zachowane.

III/4. Wykonawca musi również:

4.1. Przeprowadzić wizję lokalną,

4.2. Wykonać przedmiot zamówienia w terminach podanych w Rozdziale IV niniejszej SIWZ ,

4.3. Uwzględnić wykonanie robót i opłat związanych z wejściem w teren, zabezpieczeniem terenu budowy, wykonaniem robót geodezyjnych (tyczenie sieci i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej) i odtworzeniowych,

4.4. Wykonać zabezpieczenie kabli energetycznych, teletechnicznych i innych urządzeń uzbrojenia terenu pod nadzorem właścicieli uzbrojenia,

4.5. Opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w oparciu o wytyczne zawarte w projekcie budowlano-wykonawczym,

4.6. Wykonać badania radiograficzne 10 % spoin na rurociągach sieci cieplnych,

4.7. Materiały powstałe z napotkanych kolizji, z demontażu istniejącej sieci, zdemontowanych nawierzchni dróg i chodników oraz nadwyżki mas ziemi zagospodarować/usunąć we własnym zakresie,

4.8. Zabezpieczyć przed uszkodzeniem drzewa i ich układy korzenne niepodlegające wycince, a będące w pasie prowadzenia prac,

4.9. Ubezpieczyć roboty przez cały okres ich wykonywania.

4.10. Po zakończeniu robót przekazać teren właścicielowi spisując w tym względzie odpowiedni protokół.

III/5. Wymagany okres gwarancji jakości minimum:

  • 60 miesięcy dla robót budowlanych
  • 60 miesięcy dla materiałów preizolowanych
  •  

    IV. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    Termin rozpoczęcia wykonywania zamówienia – 14.07.2008

    Termin zakończenia wykonywania zamówienia – 31.08.2008

    Miejsce wykonania zamówienia – miasto Mielec przy ulicy Grunwaldzkiej.

     

    V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.

    1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 Ustawy oraz w SIWZ i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy.

    Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki:

    1.1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    1.2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że:

    a) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem,

    b) zamówienie będzie wykonywane pod nadzorem pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci cieplnych i konstrukcji budowlanych, aktualne świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru („D”) i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu robót porównywalnych jak w niniejszym postępowaniu,

    c) zamówienie b
    ędzie wykonywane przez osoby posiadających aktualne świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania robót na sieciach energetycznych ( „E”) i przez spawaczy posiadających aktualne uprawnienia spawalnicze wg PN-EN 287-1:2005 dla gatunku stali P235GH, ST 37, R-35 oraz rur bez szwu.

    1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą, że:

    a) posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową, pozwalające na zabezpieczenie realizacji zamówienia w wysokości 100 % ceny oferty.

    b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

    1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy.

    2. Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ na zasadzie „spełnia” lub „nie spełnia” wymaganego warunku.

    3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( dotyczy spółki cywilnej i konsorcjum) i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

     

    4. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców:

    4.1. Warunki określone w pkt 1.1, 1.3c, 1.4. musi spełniać każdy z wykonawców

    4.2. Warunki określone w pkt 1.2a. musi spełniać każdy z wykonawców lub ten z wykonawców, który będzie bezpośrednio realizował roboty budowlane.

    4.3. Warunki wskazane w pkt 1.2b., 1.2c., 1.3a, 1.3b. muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

    VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, wykonawcy zobowiązani są złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty:

    1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    1.2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    2. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oświadczenie należy złożyć według druku, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

    3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć:

    3.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto w PLN oraz daty ( należy podać rok wykonania) i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

    3.2. wykaz osób nadzoru, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, (wymagane co najmniej trzyletnie doświadczenie) oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (do kierowania robotami w zakresie sieci cieplnych i konstrukcji budowlanych), aktualne świadectwa kwalifikacyjne na stanowisku dozoru („D”) i aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

    3.3. wykaz spawaczy, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz wykaz osób posiadających aktualne świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania robót na sieciach energetycznych („E”). Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień.

    4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zobowiązany jest złożyć:

    4.1.Rachunki zysków i strat z rocznych sprawozdań finansowych, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.

    4.2.Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą jednoznacznie posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy do wysokości 100% ceny oferty, dla realizacji przedmiotu zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    4.3.Aktualną polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    5. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców każdy z nich musi złożyć:

    dokumenty wymienione w pktach 1.1. - 1.4., 2, 4.3. niniejszego rozdziału.

    Dokumenty, o których mowa w pktcie 3.2., 3.3., 4.2. niniejszego rozdziału mogą być wspólne. Dokumenty, o których mowa w pktcie 3.1. niniejszego rozdziału musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub ten (ci) z wykonawców, który(rzy) będzie(dą) bezpośrednio realizować roboty budowlane. Dokumenty określone w pkt 4.1., niniejszego rozdziału musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub jeden z nich.

    6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pktach 1.1., 1.2., 1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

    a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości;

    b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

    7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy.

    8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a i c oraz w pkt. 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pktach 1.1 - 1.4. , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 8 stosuje się odpowiednio.

    VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

    1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.

    2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający obowiązany jest niezwłocznie udzielić wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

    3. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza ją na własnej stronie internetowej.

    4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pan Leszek Wójcik - tel. 017- 788-89-70 ( w dni robocze w godz. od 8:00 do 14:00).

    VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

    1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).

    2. Wadium może być3. #9; wniesione w:

    a) pieniądzu:

    przelew na konto Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu, ul. Grunwaldzka 3, 39-300 Mielec w Banku Millennium S.A. 72116022020000000060763218 z dopiskiem : „Wadium na budowę sieci cieplnej przy ul. Grunwaldzkiej w Mielcu”.

    Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ kwoty wadium na rachunek Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.

    b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

    c) gwarancjach bankowych,

    d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

    3. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, wymienionej w pktcie 2 p.pkt b ÷ e, oryginał dokumentu wadium wystawionego na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokój 28 (II piętro) przed upływem terminu składania ofert.

    Poświadczona przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem” kopia dokumentu wadium zdeponowanego w sekretariacie j.w. musi być dołączona do oferty.

    4. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 5 Ustawy, płatne na pierwsze żądanie pod rygorem nieważności oraz musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.

    5. Zamawiający dokonuje zwrotu i zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.

    6. Pismo będące odpowiednio poręczeniem banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancją bankową, gwarancją ubezpieczeniową lub poręczeniem udzielonym przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), winno zawierać informację, iż udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na kwotę wymienioną w pkt 1 na rzecz : Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu, w przetargu nieograniczonym na „Wykonanie sieci cieplnej preizolowanej od punktu A do budynków przy ul. Grunwaldzkiej w Mielcu”.

     

    IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

    1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

    Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    2. Przedłużenie terminu związania ofertą może nastąpić na warunkach określonych Ustawą.

     

    X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

    1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:

    1.1. Wypełniony formularz „Oferta” przygotowany według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.

    1.2. Oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale VI niniejszej SIWZ.

    1.3. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia:

    a) Szczegółowy kosztorys ofertowy,

    b) Schemat montażowy odcinka sieci w technologii zastosowanej przez Wykonawcę z oznaczeniami poszczególnych elementów sieci, odpowiednimi numerami katalogowymi oraz schemat instalacji alarmowej z oznaczeniami poszczególnych elementów.

    c) Karty katalogowe w języku polskim materiałów preizolowanych, armatury, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia (nie dopuszcza się na CD).

    2. Wykonawcy winni są przeprowadzić wizję lokalną, zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przygotować ofertę zgodnie z jej wymogami. Oferta musi odpowiadać treści niniejszej SIWZ.

    3. Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena.

    4. Ofertę należy złożyć na piśmie, w języku polskim, czytelnie, z podaniem daty jej sporządzenia. Zaleca się ponumerować kartki oferty. Każda zapisana przez Wykonawcę strona oferty musi być podpisana (w przypadku podpisu nieczytelnego wymagana jest imienna pieczęć) przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy (Wykonawcy) w zakresie jej praw majątkowych uprawnioną(e) zgodnie z wypisem z właściwego Rejestru Sądowego, zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę(y) umocowaną(e) przez osobę(y) uprawnioną(e), przy czym umocowanie w oryginale musi być załączone do oferty ( ważne będzie również umocowanie w formie kserokopii potwierdzonej „za zgodność” przez notariusza.
    Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum lub spółkę cywilną, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pożądanym jest załączenie również umowy cywilno – prawnej).

    5. W przypadku złożenia w ofercie kserokopii dokumentów, muszą one być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, jak w punkcie 4.
    Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów.

    6. Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być czytelne oraz parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę.

    7. Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

    8. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania przetargowego.

    9. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta /opakowanie zawierająca ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w Rozdziale I niniejszej SIWZ oraz oznaczona następująco: „Oferta na budowę odcinka sieci cieplnej od punktu A do budynków mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej w Mielcu”- nie otwierać przed terminem 30.06.2008 do godz. 1330 . Na kopercie /opakowaniu należy podać nazwę i adres nadawcy.

    10. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w niniejszej SIWZ.
    Do oświadczeń Wykonawcy dotyczących zmiany lub wycofania oferty stosuje się odpowiednio pkt 9. Na kopercie należy dodatkowo umieścić zastrzeżenie „zmiana oferty” lub „wycofanie oferty”.

    11. Informacje wymagane od Wykonawców niniejszą SIWZ, a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy przedłożyć w sposób pozwalający na ich oddzielenie i uniemożliwienie publicznego ujawnienia oraz oznaczyć klauzulą: Dokument(y) stanowi(ą) tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie może/mogą być udostępniane.
    Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych przy otwarciu ofert (art. 86 ust. 4 Ustawy). Brak zastrzeżenia oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez Wykonawcę informacje są jawne i mogą być udostępniane.

    12. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie wykonawcę.

     

    XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

    1. Miejsce oraz termin składania ofert

    1.1. Oferty sporządzone wg wymagań określonych w niniejszej SIWZ należy składać bezpośrednio w sekretariacie Zamawiającego (II piętro, pokój Nr 28) przy ul. Grunwaldzkiej 3 w Mielcu lub przesłać na adres Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu, ul. Grunwaldzka 3, 39-300 Mielec.

    1.2. Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego (niezależnie od wybranej przez Wykonawcę, wymienionej wyżej, formy składania) upływa dnia 30.06.2008 o godzinie 1300.

    2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert

    2.1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.06.2008 o godzinie 1330 w siedzibie Zamawiającego (w MPEC Sp. z o.o. w Mielcu), przy ul. Grunwaldzka 3 w Mielcu, w świetlicy na II piętrze.

    2.2. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający odczyta: nazwę i adres Wykonawcy, cenę oferty, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności.

    2.3. Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert mogą być przekazane Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu, na ich wniosek.

    XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

    1. Cenę oferty należy wyliczyć w polskich złotych (PLN) dla całego zamówienia, w oparciu o kosztorys ofertowy zawierający wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

    2. Wykonawca musi opracować #9; kosztorys ofertowy dla całego przedmiotu zamówienia. Wszystkie wartości określone w kosztorysie oraz ostateczna cena oferty muszą być #9; liczone do dwóch miejsc po przecinku.

    3. W formularzu „Oferta” sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ należy podać #9; cenę za całe zamówienie w rozbiciu na:

    - cenę netto,

    - kwotę podatku od towarów i usług w wysokości 22 %,

    - cenę oferty (brutto).

    XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAĆ PRZY WYBORZE OFERT, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.

    Zamawiający przy wyborze oferty posługiwać się będzie jedynym kryterium, którym jest cena brutto oferty 100%. Liczba punktów przyznana przez komisję przetargową za kryterium „cena" n-tej oferty zostanie określona wg. wzoru:

    Oc = [(Cn : Cb) x 100] x Wc

    gdzie:

    Oc - Ocena ceny

    Cn – cena najniższa

    Cb – cena badanej oferty

    Wc – waga kryterium ceny

    znaczenie kryterium (Wc ) - 100%

    Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród nieodrzuconych ofert.

    XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

    1. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

    a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę ( firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru,

    b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

    c) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

    2. Informacje jak w pkt. 1a Zamawiający zamieści niezwłocznie na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.

    3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana wraz z zawiadomieniem o wyniku postępowania otrzyma informację o miejscu i terminie zawarcia umowy.

    4. Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa na wykonanie zamówienia w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

    5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie z Urzędu Skarbowego o zarejestrowaniu go jako „podatnika VAT czynnego”, ( a jeśli dotyczy NIP Unii Europejskiej potwierdzony odpowiednio).

    6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta okaże się najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców.

    7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie się uchylać od zawarcia umowy, lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez dokonywania ich ponownej oceny, chyba że wystąpią przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 Ustawy.

    XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

    1. Dla przedmiotu zamówienia wymagane jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny brutto wybranej oferty wyrażonej w PLN

    Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w:

    a) pieniądzu:
    przelew na konto Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu, ul. Grunwaldzka 3, 39-300 Mielec w Banku Millennium S.A. 72116022020000000060763218

    b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że, zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

    c) gwarancjach bankowych,

    d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

    2. Zabezpieczenie wniesione w formie niepieniężnej, o której mowa w pkcie. 1 p.pkt. b) – e), winno zawierać #9; zobowiązania gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty zobowiązania stanowiącego zabezpieczenie z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy, na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca nie uregulował swoich zobowiązań wynikających z zawartej umowy.

    3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wniesienia zabezpieczenia w formach określonych w art. 148 ust. 2 Ustawy.

    4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy powinno być #9; wniesione przed podpisaniem umowy.

    5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dopuszcza się, na pisemne oświadczenie Wykonawcy zaliczenie wniesionego wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

    XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE  ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO - stanowi Załącznik Nr 2.

    XVII. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ACH SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH I MOŻLIWOŚCI POWIERZENIA WYKONANIA ZAMÓWIENIA  PODWYKONAWCOM

    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

    2. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.

    3. Wykonawca wskaże w ofercie rzeczowo i wartościowo części zamówienia, które powierza do realizacji podwykonawcom.

     

    XVIII. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ACH SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, przewidujących odmienny niż opisany w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia.

    XIX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ

    Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w polskich złotych (PLN).

    XX. INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ NINIEJSZEJ INSTRUKCJI SĄ ZAŁĄCZNIKI:

    Zał. Nr 1 – Formularz ofertowy

    Zał. Nr 2 – Wzór umowy.

    Zał. Nr 3 – Oświadczenie z art. 22 ust 1.

     

    ROZSTRZYGNIĘCIE

    Przetarg został unieważniony z powodu braku środków.

    Poprawiony: wtorek, 23 lutego 2010 13:52
    Liczba odsłon - 1116