
Znak sprawy : 5-2022-PPU
Mielec 2022-04-04
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Mielcu ul. Grunwaldzka 3, 39 - 300 Mielec tel. 17 788-89-50 fax 17 788-89-54 NIP: 817-16-67-258 REGON: 690515014
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz tabliczek pamiątkowych
Postępowanie wyłączone jest ze stosowania ustawy PZP. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Regulamin udzielania zamówień publicznych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu dla zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 dla których nie ma zastosowania ustawa Prawo Zamówień Publicznych oraz z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zasada konkurencyjności.
Niniejsze postępowanie związane jest z przetargiem pod nazwą: „Poprawa efektywności dystrybucji ciepła w miejskim systemie ciepłowniczym miasta Mielca”
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 Oś priorytetowa I. Zmniejszenie emisyjności gospodarki Działanie 1.5 Efektywna dystrybucja ciepła i chłodu
I. Zamawiający.
Zamawiającym jest: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu ul. Grunwaldzka 3 39-300 Mielec tel. 177888950 NIP 817-16-67-258 REGON 690515014 BDO 000043088 KRS 0000081748 Sąd Rejonowy w Rzeszowie Kapitał zakładowy 8977500 PLN www.mpec.mielec.pl
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Regulamin udzielania zamówień publicznych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu dla zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 dla których nie ma zastosowania ustawa Prawo Zamówień Publicznych oraz z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zasada konkurencyjności.
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i zamontowanie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie miasta Mielca: a). Tablic informacyjnych i pamiątkowych – 2 sztuki o wymiarach 80 cm (wysokość) x 120 cm (szerokość), b). Słupek nośny wraz z elementami mocującymi tablice – 2 sztuki. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż tablic do słupków nośnych i posadowienie ich w terenie wraz z tablicami. 3. Tablice informacyjne i pamiątkowe należy wykonać z blachy ocynkowanej, słupki nośne i elementy mocujące również mają być stalowe i ocynkowane. 4. Przedmiot zamówienia, w szczególności zasady wykonania tablic oraz ich treść muszą być zgodne z Załącznikiem nr 1 do umowy o dofinansowanie pod nazwą Obowiązki Informacyjne Beneficjenta, który to załącznik stanowi załącznik nr 1 do niniejszego SWZ. 5. Informacje dotyczące Tytułu projektu, Całkowitej wartość projektu (PLN), Kwoty dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PLN), Nazwy beneficjenta i strona internetowa beneficjenta, które mają być umieszczone na tablicach, zostaną podane bezpośrednio wybranemu wykonawcy po wyborze oferty. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę o kodach CPV niżej wymienionych: 31523200 – 0 - Trwałe znaki informacyjne – wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 16-05-2022
V. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia:
1. Zamawiający nie zastrzega szczególnych warunków udziału w postępowaniu 2. Zamawiający wykluczy w nin. postępowaniu: Wykonawców którzy są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, lub też Wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związanych z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorącymi udział w procesie oceny ofert, Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą:
1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę składającego ofertę. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 6
VII. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta sporządzona w oparciu o Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ ma być sporządzona w języku polskim. 3. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia. 4. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji. 5. Wszystkie zmiany naniesione w ofercie muszą być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty 6. Formularz oferty należy podpisać, a wszystkie strony oferty – w tym wszystkie załączniki muszą być parafowane przez osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Ofertę należy złożyć w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu, ul. Grunwaldzka 3, 39-300 Mielec w pokoju nr 28 (sekretariat) do godziny 1000 do dnia 20-04-2022 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. 2. Oferty zostaną otwarte w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu, ul. Grunwaldzka 3, 39-300 Mielec w pokoju nr 32 (Świetlica) o godz. 11 w dniu 20-04-2022 r. Otwarcie ofert jest jawne. 3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert podana zostanie kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia. 4. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny. 5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: a). kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b). firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
IX. Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest „cena oferty”. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Cena oferty = (Cena najniższa / Cena oferty badanej) x 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
X. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. W niniejszym postępowaniu wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 2. Niniejsze postępowanie oznaczone jest znakiem sprawy: 5-2022-PPU. Wykonawcy proszeni są o powoływanie się na ten znak we wszystkich kontaktach z Zamawiającym. 3. Forma pisemna obowiązuje dla złożenia oferty wraz z załącznikami a także uzupełnień złożonych na wezwanie Zamawiającego. 4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Andrzej Bakota. Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00, pod nr telefonu 17 788-89-74, e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
">
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
XI. Termin związania ofertą.
1. Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Unieważnienie postępowania i przyczyny odrzucenia oferty:
1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy: 1) nie złożona zostanie żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu, 2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; 3) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy ramowej. 2. Zamawiający, podejmuje decyzję o odrzuceniu oferty, jeżeli oferta: 1) jest niezgodna z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu dla zamówień współfinansowanych ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 dla których nie ma zastosowania ustawa Prawo Zamówień Publicznych (zasada konkurencyjności) lub Wytycznymi, w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
XIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Wzór Umowy stanowi Załącznik nr 3 do SWZ i zawiera on istotne postanowienia dla obu stron w sprawie nin. zamówienia. Przewidywane zmiany jakie mogą nastąpić w umowie zostały zapisane we wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
XIV. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.
- W postępowaniu niniejszym Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych (odwołanie, skarga).
- Wykonawca, którego interes prawny doznał uszczerbku na skutek naruszenia postanowień nin. SWZ może złożyć skargę do Zarządu MPEC Sp. z o.o. w Mielcu w terminie 5 dni od dnia powzięcia wiadomości o tym naruszeniu. Wykonawca, przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym, może zrzec się prawa do wniesienia skargi, informując o tym Zamawiającego. W tym wypadku, decyzja Zamawiającego staje się ostateczna.
- Zamawiający rozpoznaje skargę w terminie 2 dni od jej otrzymania, udzielając wykonawcy pisemnej odpowiedzi. Brak udzielenia odpowiedzi w terminie oznacza oddalenie zarzutów podniesionych w skardze.
XV. Obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO:
1. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do specyfikacji. 3. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji. Klauzula informacyjna RODO, dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Ministra Inwestycji i Rozwoju (MIR), pełniącego funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIŚ 2014-2020) w związku, z którym to Programem, niniejsze zamówienie jest realizowane, w zakresie danych, których jest on Administratorem danych stanowi załącznik nr 4
Załączniki stanowiące integralną część SWZ:
Informacja o złożonych ofertach
W związku ze złożonymi ofertami dotyczącymi przetargu nieograniczonego na wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz tabliczek informacyjnych”, znak sprawy: 5-2022-PPU, zgodnie z zapisami SWZ rozdział VIII ust. 5,informujemy:
1. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
2916,00 zł netto
2. Wykaz Firm które złożyły oferty w terminie:
2.1 Montownia Produkcji Reklam 95-080 Tuszyn, Zofiówka; ul. Główna 88
- Termin wykonania: zgodnie z SWZ
- Okres gwarancji i w-ki płatności: zgodnie z SWZ
2.2 Agencja Reklamowo-Marketingowa Sylwiusz Gruś 56-120 Brzeg Dl., ul. Wilcza 8/1
- Termin wykonania: zgodnie z SWZ
- Okres gwarancji i w-ki płatności: zgodnie z SWZ
2.3 Pracownia Szyldów i Reklam s.c. T. Buśkiewicz, R. Czagowiec 01-956 Warszawa, ul. Wrzeciono 48
- Termin wykonania: zgodnie z SWZ
- Okres gwarancji i w-ki płatności: zgodnie z SWZ
2.4 P.P.H.U Janusz Ciosek Wielka Reklama 98-300 Wieluń, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 13
- Termin wykonania: zgodnie z SWZ
- Okres gwarancji i w-ki płatności: zgodnie z SWZ
2.5 Studio Echo Grzegorz Fryga 67-200 Głogów, ul. Prusa 41
- Termin wykonania: zgodnie z SWZ
- Okres gwarancji i w-ki płatności: zgodnie z SWZ
2.6 Mcdn.pl sp. z o.o. 39-300 Mielec, ul. Wojska Polskiego 3
- Termin wykonania: zgodnie z SWZ
- Okres gwarancji i w-ki płatności : zgodnie z SWZ
2.7 Elektro-Szyld Wyrób i Montaż Reklam Wiesław Piasecki 32-800 Brzesko; ul. Leg. Piłsudskiego 4a
- Termin wykonania: zgodnie z SWZ
- Okres gwarancji i w-ki płatności: zgodnie z SWZ
Zawiadomienie o wyborze oferty
W związku ze złożoną ofertą dotyczącą przetargu nieograniczonego na wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz tabliczek pamiątkowych znak sprawy: 5-2022-PPU, informujemy o wyborze najkorzystniejszej oferty, którą jest oferta firmy:
Montownia Produkcja Reklam
95-080 Tuszyn, Zofiówka, ul. Główna 88lam
Oferta, którą wybrano spełnia wymagania SWZ i jest najkorzystniejsza w kryterium cena, która jest jedynym kryterium oceny ofert w tym postepowaniu przetargowym.
|