środa, 11 marca 2020 15:21

INFORMACJA
O ZMIANIE SPOSOBU ZAŁATWIANIA SPRAW PRZEZ MPEC SP.Z O.O.

W związku z zagrożeniem wynikającym z rozprzestrzenia się tzw. Koronawirusa (COVID-19) , w trosce o bezpieczeństwo zarówno pracowników firmy jak i interesantów MPEC Sp. z o.o. w Mielcu począwszy od dnia 12.03.2020 roku  do odwołania  zmienia sposób obsługi Klienta.

Wszystkie sprawy związane z obsługą prosimy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu:
Centrala: tel. 17-583-77-11; 17-788-89-50
Biuro Obsługi Klienta 17-788-89-90
Pogotowie ciepłownicze tel. 993
lub na adres mailowy:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

W sytuacji jeżeli Państwa sprawy nie uda nam się rozwiązać telefonicznie lub mailowo, ustalimy indywidualny termin spotkania lub inny dogodny dla Państwa sposób jej rozwiązania.

Wskazujemy, iż MPEC Sp. z o.o. w Mielcu w dalszym ciągu świadczy usługę w pełnym zakresie  i dołożymy wszelkich starań aby zmiana sposobu załatwiania sprawy nie okazała się dla Państwa uciążliwa.

Zauważamy, iż powyższe działania podyktowane są względami bezpieczeństwa. Niemożność świadczenia usług przez naszą firmę np. z powodu kwarantanny w okresie grzewczym niosłaby ze sobą bardzo daleko idące konsekwencję dla wszystkich odbiorców przyłączonych do sieci.

Za utrudnienia przepraszamy.

Poprawiony: czwartek, 12 marca 2020 15:06
Liczba odsłon - 107