Znak sprawy : 1-2020-PPU
Mielec 2020-01-15
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Mielcu ul. Grunwaldzka 3, 39 - 300 Mielec tel. 17 788-89-50 fax 17 788-89-54 NIP: 817-16-67-258 REGON: 690515014
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz tabliczek pamiątkowych
Postępowanie wyłączone jest ze stosowania ustawy Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Regulamin udzielania zamówień publicznych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu dla zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 dla których nie ma zastosowania ustawa Prawo Zamówień Publicznych oraz z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zasada konkurencyjności.
Niniejsze postępowanie związane jest z przetargiem pod tytułem: „Poprawa efektywności dystrybucji ciepła w miejskim systemie ciepłowniczym miasta Mielca"
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 Oś priorytetowa I. Zmniejszenie emisyjności gospodarki Działanie 1.5 Efektywna dystrybucja ciepła i chłodu
I. Zamawiający.
Zamawiającym jest: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu ul. Grunwaldzka 3 39-300 Mielec tel. 177888950 NIP 817-16-67-258 REGON 690515014 KRS 0000081748 Sąd Rejonowy w Rzeszowie Kapitał zakładowy 8977500 PLN www.mpec.mielec.pl
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Regulamin udzielania zamówień publicznych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu dla zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 dla których nie ma zastosowania ustawa Prawo Zamówień Publicznych oraz z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zasada konkurencyjności.
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i zamontowanie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach: - tablic informacyjnych i pamiątkowych – 10 sztuk o wymiarach 80 cm (wysokość) x 120 cm (szerokość), - tabliczek pamiątkowych – 2 sztuki o wymiarach formatu A4, dostarczone luzem - słupek nośny wraz z elementami mocującymi tablice – 10 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż tablic do słupków nośnych i posadowienie ich w terenie wraz z tablicami. 3. Tablice informacyjne i pamiątkowe należy wykonać z blachy ocynkowanej, słupki nośne i elementy mocujące również powinny być stalowe i ocynkowane. 4. Tabliczki pamiątkowe powinny być wykonane z tworzywa sztucznego o grubości minimum 5 mm z nadrukiem o treści wskazanej przez zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia, w szczególności zasady wykonania tablic oraz ich treść muszą być zgodne z Załącznikiem nr 1 do umowy o dofinansowanie pod nazwą Obowiązki Informacyjne Beneficjenta. 6. Informacje dotyczące Tytułu projektu, Całkowitej wartość projektu (PLN), Kwoty dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PLN), Nazwy beneficjenta i strona internetowa beneficjenta, które mają być umieszczone na tablicach, zostaną podane bezpośrednio wybranemu wykonawcy po wyborze oferty.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 29 luty 2020.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą:
1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę składającego ofertę. 2. Wzór umowy – załącznik nr 3
VII. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta sporządzona w oparciu o Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ ma być sporządzona w języku polskim. 3. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia. 4. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji. 5. Wszystkie zmiany naniesione w ofercie muszą być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. Formularz oferty należy podpisać, a wszystkie strony oferty - w tym wszystkie załączniki muszą być parafowane przez osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Ofertę należy złożyć w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu, ul. Grunwaldzka 3, 39-300 Mielec w pokoju nr 28 (sekretariat) do godziny 1000 do dnia 2020-02-14 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia.
IX. Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest „cena oferty". Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Cena oferty = (Cena najniższa / Cena oferty badanej) x 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
Załączniki stanowiące integralną część SIWZ:
Zawiadomienie o wyborze oferty
W związku ze złożoną ofertą dotyczącą przetargu nieograniczonego na wykonanie tablic informacyjnych, pamiątkowych i tabliczek pamiątkowych, znak sprawy 1-2020-PPU, informujemy o wyborze najkorzystniejszej oferty, którą jest oferta firmy: F.H.U. Golden Global Grupa Krzysztof Jońca Ul. Bema 227 39-400 Tarnobrzeg Oferta, którą wybrano spełnia wymagania SIWZ i jest najkorzystniejsza w kryterium cena, które jest jedynym kryterium oceny ofert w tym postępowaniu przetargowym.
|