wtorek, 11 kwietnia 2017 07:47 | |||||||||||||||
Znak sprawy : 3-2017-PPU Mielec 2017-04-03 Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W trybie zapytania ocenę na usługę: Wykonanie tablic informacyjnych, pamiątkowych i naklejekPostępowanie wyłączone jest ze stosowania ustawy Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na Lata 2014-2020 w Sprawie Udzielania Zamówień Współfinansowanych ze Środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Pzp – zasada rozeznania rynku. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Niniejsze postępowanie związane jest z przetargiem pod tytułem: Ograniczenie strat ciepła oraz poprawa efektywności dostaw ciepła poprzez modernizację miejskiego systemu ciepłowniczego w Mielcu Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa III. Czysta energia Działanie 3.3 Poprawa jakości powietrza Poddziałanie 3.3.1 Realizacja planów niskoemisyjnych
I. Zamawiający. Zamawiającym jest: II. Tryb udzielenia zamówienia. Postępowanie wyłączone jest ze stosowania ustawy Pzp. III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i zamontowanie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach: tablic informacyjnych – 8 sztuk o wymiarach 80 cm (wysokość) x 120 cm (szerokość), tablic pamiątkowych – 8 sztuk o wymiarach 80 cm (wysokość) x 120 cm (szerokość), naklejek jednostronnych – 90 sztuk. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie stalowych konstrukcji nośnych tablic, montaż tablic do konstrukcji nośnych i posadowienie ich w terenie wraz z tablicami. 3. Przedmiot zamówienia, w szczególności zasady wykonania tablic oraz ich treśćmuszą być zgodne z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji . 4. Informacje dotyczące Tytułu projektu, Całkowitej wartość projektu (PLN), Kwoty dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PLN), Nazwy beneficjenta i strona internetowa beneficjenta, które mają być umieszczone na tablicach, zostaną podane bezpośrednio wybranemu wykonawcy po wyborze oferty. IV. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: 1. Tablice informacyjne – 8 sztuk - termin wykonania 09.06.2017. 2. Tablice pamiątkowe – 8 sztuk - termin wykonania 15.10.2018. 3. Naklejki – 90 sztuk – termin wykonania 09.06.2017. V. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą:
VII. Opis sposobu przygotowywania ofert. 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta sporządzona w oparciu o Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ ma być sporządzona w języku polskim. 3. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia. 4. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji. 5. Wszystkie zmiany naniesione w ofercie muszą być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. Formularz oferty należy podpisać, a wszystkie strony oferty - w tym wszystkie załączniki muszą być parafowane przez osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy. VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 1. Ofertę należy złożyć w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu, ul. Grunwaldzka 3, 39-300 Mielec w pokoju nr 28 (sekretariat) do godziny 1000 do dnia 2017-05-09 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. IX. Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest „cena oferty”. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Załączniki stanowiące integralną część SIWZ:
Wyjaśnienie treści SIWZWymiary naklejek jednostronnych – 90 sztuk, powinny wynosić: Zawiadomienie o wyborze oferty W związku ze złożoną ofertą dotyczącą przetargu w trybie zapytania o cenę na uslugę: „Wykonanie tablic informacyjnych, pamiątkowych i naklejek ”, informujemy o wyborze najkorzystniejszej oferty, którą jest oferta Firmy: |
|||||||||||||||
Poprawiony: czwartek, 11 maja 2017 14:18 | |||||||||||||||
Liczba odsłon - 1700 |